هزینه نصب و راه اندازی VOIP (ویپ)
نوشته شده توسط : ساحل

سلام . به احد سایر از مقالات گروه VoiPing خوش آمدید . در این تقدیر شرکت آوش نت از سری مقالات کاربردی ویپ می‌خواهیم به بررسی روش تخمین خرج تاسیس ویپ در یک سازمان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یک کسب و کار‌ و نحوه تفریق هزینه‌های تلفنی سازمان به کمک سیستم‌های تلفنی VOIP بپردازیم .

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در کمر بستن کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان گرد از نیاز‌های اصلی یک کسب و کار کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم برآورد دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، اولین قدمی است که باید برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . بعد برای آشنایی با نحوه تخمین و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک شرکت با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در کاهش خرج راه اندازی ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج راه اندازی VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی گونه ها مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به صورت کاملا مجزا راه اندازی شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین امر یگانه از دلایلی است که موجب می‌شود خرج تاسیس ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ تفریق یابد .‌ ما قبلا در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: